söndag 1 november 2009

Hej igen :)

Jag har varit lite sjuk...
I torsdags va jag med Dagismatte och alla mina dagiskompisar och busade, och så skadade jag mitt ben :/ stack mig på en pinne och fick ett litet hål..

Jag hade jätteont på kvällen, men det gick över dagen efter. Haltade bara lite i fredags, och i lördags gick/sprang jag som vanligt :)

Sen har jag kräkts några gånger de senaste dagarna, och jag vet inte varför...
matte brukar veta vad som är fel, men hon visste inte heller.
Har därför inte ätit så mycket, och har blivit lite spinkig.
Igår fick jag ris på morgonen och på kvällen, och en gång på natten för ja va så hungrig så jag grät.
Idag på morgonen fick jag lite vanlig mat, och nu på kvällen har jag fått något mycket spännande... och mycket GOTT! spirris tror jag det hette. de va jättegott!
Jag kunde ätit upp allihopa...

Nu håller Elin på att fixa mat till mej, måste sticka! Ris och vanlig mat har jag hört står på matsedeln :D

vovvov!

Inga kommentarer: