måndag 20 juli 2009

Okej, okej!..

På grund av påhopp jag har fått som kommentar tänkte jag nu skriva åtminstonde ett inlägg.
jag ska definitivt inte lova något, för jag och Elin använder nästan aldrig denna datorn..
Elin har ingen dator på sommarlovet för hon har fått sin på skolan och dom måste tydligen lämna in dom över sommaren.

självklart har det hänt jättemycket, och jag kan inte sitta här på rak svans och rabbla upp allt, men jag kan ju komma på något i alla fall :)

Jag har varit med Elin, Emma, deras Mamma, Sannah (min bästa kompis) och Hanna (Emmas kompis) i Gränna, de va spännande! :) jag simmade i Vättern.. Kallt va det!!

Här är jag utanför stugan i Gränna :)



3 kommentarer:

Kicki sa...

Va??? Påhopp???
Nätmobbing är allvarliga saker. Det ska vi nog få ett stopp för!!

Gammelmatte

Gucci sa...

hmm.. ja, vissa får nog ta och skärpa sej lite.. och tänka på att jag är en ganska känslig hund, som kanske tar illa upp...

Unknown sa...

bästakomis gucci^^ och matte oxå =)