söndag 17 maj 2009

FÖRLÅT!

Nu var det verkligen längesen jag skrev nåt här.. Förlåt, men det går lite upp och ner med bloggandet.

Jag har varit på LC, och det gick jättebra :D
Jag kom 10:a av 85, och Elin är jättenöjd med mej :D

Jag har börjat att lyssna på musik med faktiskt :)
sånt som Elin lyssnar på då, som Sum41, The Offspring och lite smått och gott.
Igår t.ex. va Elin och jag uppe jättelänge och lyssnade på musik, det var rätt mysigt tycker jag :)

Jag var med i Rydaholm på konfirmation igår. Dom vi va hos har också en hund. Det är en spaniel blandning eller nåt, och hon är jätteläskig :S
Först sprang jag och gömde mej bakom Elin hela tiden, och när hon inte slutade springa efter mej så sa jag ifrån och då lugnade hon sej lite, men jag tror inte att vi kommer bli särskilt bra vänner.. Hon är för livlig för mej.. =\

VooFfvov :)

2 kommentarer:

Louise sa...

Heja Gucci, 10:a av 85 är ju jättebra. Grattis! Kiwi hälsar, att hon gärna skulle vilja ge dig en match!

Kicki sa...

Hihi, nu har jag uppdaterat men inte du!!