fredag 24 april 2009

LC och Utställning!

Förlåt att det var så längesen jag skrev, men jag har haft fullt upp! :D

Jag har varit på utställning i växjö, och då blev jag tredje bästa tik :D

jag fick visa upp mitt hederspris hemma sen, och den bilden ska jag lägga upp här snart, för just nu är vi ute, och bilden ligger på ett minneskort i Elins väska.

Jag har varit på Lure Coursing med, och då tog jag min Licens!!! :D
Det var jätteroligt, och Elin tog massor av bilder. Hon har inte ens hunnit kolla igenom alla bilderna än, fast det var förra helgen :P

Vill bara meddela att jag nu får gå helt lös i trädgården, om någon är med mej ute, och jag får även gå lös när Elin och jag är ute och går.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Guccisötiz!! Ta med dej Elin och kom hit till Ingelstad, fort, jag saknar er! <3<3

Gucci sa...

vad du tjatar, vi är ju här hos dig nu :D

Blivande whippetägare sa...

Hej!
Jag undrar en sak Gucci, hur länge är du ensam hemma när Elin är på jobbet? :)