onsdag 1 april 2009

Kommentera! :D

Tjohej, leverpastej :D
Äntligen finns det i kylskåpet hemma hos mej :D
Varje morgon som Elins pappa ska ha leverpastej på sin macka,
så får jag också en klick :D

Det är lite tråkigt att det inte är någon som kommenterar mina inlägg längre..
Fast jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera också..
Men men..

Jag får vara mer och mer lös i trädgården, och Elin litar mer på mej.
Det är kul :D
Särskilt när jag får springa efter trasan!
Varje gång vi kommer hem efter en promenad, så går jag bort och nosar där trasan brukar ligga,
men Elin vill inte springa med den ändå.. :(
Men ibland får jag springa! Det är riktigt roligt, och Elin säjer att jag är jättegalen xD
Men det är klart jag blir galen, när Emma (Elins lillasyster) eller Elin springer iväg med trasan, och den andra står och håller fast mej! När dom väl släpper så blir jag så glad att jag måste ge ifrån mej ett litet ljud, som Elin säjer att fler hundar gör på Lure Coursing..
Och Elin säjer att vi ska åka på LC i helgen! :D roligt, roligt :)
Elin har köpt ett nytt objektiv till sin kamera, så hon hoppas på att få måånga bra bilder :)

Jag har fått ett nytt koppel med :D Det är ett rosa retriever-koppel.
En LC-sele ska också inhandlas, och ett koppel till den, med gummiband :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste väl ha en sån där baddräkt också! Det finns röd eller blå, men vi vet inte om man får välja helt fritt. Vi är ju också nya i branschen. Ska bli roligt att träffa Poppins syster i Laholm!

Puss från Pompeca's Love My Culture och Springeldens Sixth Sense

Jansson sa...

Hej Gucci !!
Vi känner inte varann men jag känner din matte ganska väl, jag har suttit mycket i hennes knä när jag var jätte liten :-)
Min matte och jag ska hälsa på hos mamma, pappa och alla de andra i helgen som kommer,och jag har hört att du leker med dem på dagarna, när din matte är i skolan.
Hoppas vi får chansen att träffas då och busa lite. Det är alltid roligt att lära känna nya "whippar" , helst tjejer förstås :-)

Gucci sa...

svar till Molly och Kajsa: I så fall ska jag ha rött! :D puss på er med, vi ses i Laholm!

Svar till Jansson: Jag har hört talas om dej, och det ska bli kul att träffa dej. Men jag är rätt busig och tuff, så var beredd på massa bus! ;)

Unknown sa...

så ni hittade ett koppel som passade..? ;)
hehe kramiz