onsdag 11 mars 2009

Bebis

Jag har kommit på vad det är med den konstiga pipisen som jag fick av Elin!
Det är min bebis såklart!
Men jag vet inte vad jag ska göra med den.. den bara ligger ju där..
Det känns som att jag ska slicka på den, men den rör sej inte för det..
Jag har också provat att bära omkring på den, men det gör mej bara frustrerad, eftersom jag inte har någon aning om varför, och var jag ska bära den..
Sista försöket var att gå runt runt den, och sen lägga mej på sidan vid den, men den rörde sej inte då heller..
När Elin gör så att den låter, då vill jag bara gå därifrån och slippa allt.. det är så jobbigt när jag inte vet va jag ska göra..
Kicki tipsade om något, men tyvärr har jag inte hittat någon lövhög att gräva ner den i.. :/

Och så är röstningen avslutad, och det blev alltså Lever-Tjohej som vann!
Självklart, om du frågar mej.. jag älskar lever-tjohej! :D
Och så ska jag fixa det där med namnlistan. jag pratade med både Elins pappa (som självklart var med på det!) och Elins mamma. Hon gjorde iofs bara en äcklad min, men eftersom Pappan är med på det, och jag, och säääkert alla hos Kicki, så blir det endel namn..
nu ska vi se... Jag och Pappan.. det blir 2.. och janne och mattis, två till, det blir fyra..
hmm.. slut på tassar :S men det är i alla fall milton, flinga, poppins och müsli med :D
och vad jag vet, så är det bara en som är mot det, Mamman, och henne kan vi nog övertyga, för vi är ju så många.. minst 20 :D



Här är jag och min bebis när vi tittar på Cesar på tv :)


Inga kommentarer: