torsdag 5 mars 2009

Lever-Tjohej

Jaha, är det det som är leverpastej!
Då vet jag, Tack dagismatte! :D
Du får ju berätta för mej vad det är jag äter, så jag kan skryta om det för alla här på bloggen! :D
I så fall är lever-thohej överlägset! :D

Och tyvärr finns det ingen leverpastej i kylen hos Elin, jag frågade hennes pappa... Fast han röstar också på att vi ska köpa hem det, så vi har funderat på att göra en namninsamling.. Jag ska skicka runt den på dagis, så får vi se hur många som skriver på, och så ska jag lämna den till Bossen sen, Elins mamma, det är hon som tar hand om inköpen av diverse mumsiga saker ;)

Igår inhandlades det en ny reflexväst till mej, igen.. Elin köpte en i storlek M, och sen bytte hon den till en i storlek S, men den gick inte runt mej..
Så nu, tredje gången gilt, så bytte Elins mamma tillbaka till den större, den var ju trots allt bättre än en för liten.
Och då fick jag en korv på köpet :D Som sagt, förutom Elin, så är hon den som handlar in diverse mumsigheter...


I brist på andra bilder, kan man ju visa en liten ego-bild, det gör väl inget? :)



Woovvof på er :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

"snokar efter korvrester"

Gucci sa...

:O Nääe Müsli, glöm det!! MIN KORV!