måndag 2 mars 2009

Erkännande och Pipisar

Okej, eftersom så många har röstat på leverpastej i min lilla omröstning, så måste jag då faktiskt erkänna en sak.. jag vet inte vad leverpastej är! :S
Jag har bara hört ryktena som går på dagis... alltså att det är underbart gott!
Har jag ätit det? Vad smakar det? är det det man äter i himmelen?
Hjälp mej att svara på mina frågor!
Och om jag nu har ätit det, så borde ju du, louise veta det.. har jag det? (:


Jag har fått en ny pipleksak av Elin med! Eller två kan man säja..
En använder hon när hon vill att jag ska komma.. jag vet inte riktigt vad det är, för jag får aldrig ta någon noga titt, men det är något litet vitt som piper...
Den andra är en konstig figur... den är lite svår att beskriva faktiskt, så jag får nog lägga in en bild..



Grejen är att jag tycker att den ser så himla sorglig ut, så varje gång Elin piper med den eller kastar den, så börjar jag nästan gråta.. Jag står alltså och bara tittar på den, och gnäller.
Tycker inte ni att den ser väldigt sorglig ut..? =(

6 kommentarer:

Mai sa...

jag tycker den ser glad ut! :D Testa att vifta lite på svansen och skälla nästa gång så kanske den ser gladare ut helt plöttsligt ;o haha

Anonym sa...

Såg jag ut så där så skulle i alla fall jag vara sorgsen. Fast lite söt är den ändå....men sorgsen.
Jag tror den blir gladare om du sköter om den lite. Tvättar den och så...
Pussa på den från mej också!!!

Anonym sa...

Du HAR ätit leverpastej! På Macka. Och du tyckte att det var väldigt gott. Om du nu hann känna det förstås.
Du vet det där liksom ljusbrungrå som var lite smetigt....minns du nu???

Anonym sa...

Leverpastej !!!
Vilken dröm , Hur kan man leva utan det , jag får en skiva varje morgon i sängen när frukosten är avslutad för husse och matte.
Det är det minsta du kan begära :-)

Anonym sa...

Det har jag smakat, det är jättegott sånt där lever-tjohej fast portionerna är alldeles för små.

Anonym sa...

Jodå Gucci, visst har du ätit leverpastej, men då uppblandat i maten.

Kiwi och Alice hälsar!