onsdag 25 februari 2009

Frukost! =D

Idag vaknade jag av att det luktade väldigt gott... jag orkade inte riktigt öppna ögonen, men jag luktade och luktade för att komma på va de va som luktade så gott.
Jag kom fram till att det var väldigt nära min nos, och när jag öppnade ögonen upptäckte jag att Elin höll en köttbulle framför min nos! =D
Lyxfrukost på sängen!
Synd att köttbullar är så små, och dom går så fort att äta upp.. =/



När jag kom ut i köket förstod jag anledningen till varför jag fått en köttbulle till frukost,
det var för att Elins mamma stod och bredde köttbullmackor!
Jag ställde mej och tittade djupt in i hennes ögon, och bad om en till köttbulle,
men attans va snabb hon va på att ställa in lådan med de delikata mackorna i kylen!
Hur kunde dom hålla på med köttbullar utan att ge mej!? :(
Jag kände köttbullssmaken i munnen, så jag nästan började dregla...
Jag kände smaken så tydligt att det nästan kändes som jag ätit en köttbulle.
Hur kunde dom!? :'(

Sen gick Elin och jag till dagis och på vägen försökte lärde Elin mej att lyssna när hon säjer mitt namn,
för jag slarvar rätt mycket med det... :P
När jag är på väg till dagis vill jag ju inte stanna och titta på henne hela tiden, förstår hon inte det?
Jag vet att jag heter Gucci, men jag vet också att Elin inte alltid vill något när hon säjer mitt namn.. hon vill bara ha min uppmärksamhet, eller vill hon att jag ska gå långsammare eller något.
I alla fall... Elin ropade på mej, och om jag inte tittade på mej då å stannade hon (och efetrsom jag satt fast i kopplet var jag med tvungen att stanna). sen fortsatte hon att säja mitt namn tills jag tittade på henne, så fick jag en frolic :) Lättförtjänta godisar, med andra ord ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

HÖHÖ, köttbullr :D gott mannen :)