fredag 13 februari 2009

Inget dagis idag? :o

Idag på morgonen ringde Elins väckarklocka många gånger, innan hon till slut stängde av den.
(Och lyfte ner mej från sängen.. :/ )
Men sen steg hon inte upp :o
Hennes mamma var inne och pratade med henne en stund, och gav henne alvedon,
men sen somnade hon om. Inget mej emot iofs, jag är en riktig sjusovare säjer Elin, och hon får knappt upp mej när det är dags att gå till dagis på morgnarna ;)
Men idag gick vi inte till dagis...
Elins mamma och Emma (Elins lillasyster) tog med mej upp till busshållplatsen,
och så kom bussen, och Emma åkte med. Sen gick Elins mamma en runda med mej, och sen gick jag in till Elin igen, och somnade.

När Elin steg upp fick jag frukost, och sen busade vi med min pipboll :)


Nu ligger jag och sover på min favoritplats nr 2 ;)

Inga kommentarer: