torsdag 19 februari 2009

Tiden går...

och både jag och matte Elin har tänkt skriva blogg så många kvällar, men kvällarna gick, och bloggen kändes nästan bortglömd... men nu äntligen tar vi tag i det här med bloggandet igen, för det är ju jätteroligt, tycker vi båda :D

Jag kan börja med Tisdags.
Då gick vi till dagis på morgonen, men så åkte vi allihop ivåg, och hämtade upp Elins kompis Sannah på vägen ut till Ann :D
Där busade vi och hade kul, så när vi skulle åka hem ville inte jag följa med ;)
jag ville hellre in till Ann och äta muffins, det brukar man ju göra hos henne..?
Men jag förstod snart att Ann inte tänkte släppa in mej, så då sprang jag bortåt på vägen, men då satte sej Kicki Elin och Sannah i bilen, och åkte.. utan mej! :o
åkte och åkte.. en bit i alla fall.. sen öppnade Elin dörren och ropade på mej, och då kom jag och hoppade in och fick sitta i hennes knä hela vägen hem :)
Jag visste väl att hon inte kunde åka ifrån mej bara sådär.. ;)
Elin blev jättenöjd med alla vackra bilder hon tog!


Detta är Anns hund Zorba :)



Flinga och Poppins retas med Zorba




Jag kikar efter dom andra




Denna bilden tycker Elin ser jätterolig ut.. Kan inte förstå vad hon menar.. hmm...
Kanske för att bara halva Lilja är med..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vilken kul ansiktsmin du har på sista bilden. Man såg mycket bättre när man klickade på den så den blev stor o vilket "drive" du har i steget. ha ha ha

Anonym sa...

jag tycker fortfarande att gucci är jättesöt ändå.. =)