lördag 14 februari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Kicki på Springeldens kennel!
Jag ska gå in i mina bilder och ta 6:e mappen, och sen 6:e bilden..
hmm.. blev lite annorlunda för mej, eftersom jag gillar att sortera in i mappar,
så när jag skulle ta 6:e bilden, så var det med en mapp..
men jag gick in i den mappen, och tog 6:e där, men konstigt nog var det MED en mapp xD
Så till sist.. jag gick in i ännu en mapp, och tro det eller ej, 6:e där var faktiskt en bild! :o



Ja, den här bilden var det då :)
Det är Janne (SLCCH Pompecas Runningfire in kinderdijk), Kickis hund, på utställning i Helsingborg i somras.

Jag utmanar alla som läser detta, som inte redan har blivit utmanade! >:D

1 kommentar:

Kicki sa...

Jag hade ju tjuvkikat i din dator och jag ville SÅ gärna komma med i din blogg! Eller om det var Janne... ;)