fredag 13 februari 2009

inlägg från igår :)

Igår åkte jag med dagisfröken Kicki och hennes 6 hundar till en som heter Ann. Hon har två whippar som heter Laika och Lilja.
Lilja är Müslis syster.
Så var vi ute och busade i snön, allihop!
Det var jätteroligt, och jag fick springa lös med dom andra, och vara så galen jag ville!
Sen gick vi in till Ann och fikade. Jag fick sitta i en fåtölj, och äta muffins, och det är jag inte van vid.. smula i möblerna.. det får man ju aldrig göra! Men tydligen fick man det hos Ann i alla fall...
Innan jag följde med Kicki hem till dagis igen, tog vi en busrunda till ;)
Hoppas vi ska göra om det fler gånger, det var jätteroligt! :D

Här kommer några bilder som Ann tog under dagen :)



Jag och Flinga ska hjälpa min syster Poppins att gräva upp något intressant.. ;)



Jag attackerar en pinne!




Pinnen är min! :D

2 kommentarer:

Kicki sa...

Du har blivit utmanad! Gå in på Springeldens Blogg och se vad du ska göra!!

Anonym sa...

Gucci vinner de flesta fighter då det gäller pinnar, nu få äntligen Kiwi en chans att behålla sin och även komma tillbaka med den, Gucci "sabbade" alltid leken!

Härligt att se henne med kompisar i snön. Kram på er