tisdag 24 februari 2009

Utflykt!

I Fredags var jag på utflykt med Elin, Elins mamma, Dagisfröken Kicki och hennes hundar! (Janne, Mattis, Milton, Flinga, Poppins, men inte Müsli för hon löper..)
aa, just det... Oskar var med också :D


På bilden är alla med utom jag och Kicki :p


Elin gjorde nåt konstigt.. som var jättevarmt... och sen höll hon korvar på pinne över den varma saken.. Det måste vara för att läska oss hundar... självklart stod alla och illglodde på korvarna.. det hade varit såå enkelt att bara sträcka ut nosen och ta en korv.. men det märktes i luften att det inte va nån bra idé, Elin var på helspänn.
Fast när jag förstod det så gick jag runt och snokade i skogen.
Sen började Elin ropa på mej hela tiden, men jag visste ju att hon inte ville något egentligen, utan bara se om jag kom när hon ropade, så jag bara stod och tittade på henne :)
sen fortsatte jag snoka, och gick längre och längre in i skogen ^^
fast jag springer ju inte iväg såklart, men jag vill bara inte springa fram och tillbaka hela tiden, bara för att Elin vill att jag ska komma... Hon har ju ingen anledning :P
Det var roligt i alla fall, och vi hundar fick citronmuffins!! Mums! :D

Inga kommentarer: