lördag 7 februari 2009

Kväll

och så blev det då mörkt ute...
Mat fick jag här med! det var ju bra så jag slipper oroa mig för hur jag skulle få tag i det annars..
nu är det mörkt och tyst här...
Sara var här en stund till, och Elin och hon spelade Guitar Hero, va nu de är...
En sitter och bankar på små tallrikar, och den andra trycker och knäpper på en lång sak.
jaja, jag somnade i alla fall, men när jag vaknade så var det helt plötsligt mörkt och tyst :o
varken Elin eller Sara syntes till... Jag blev lite orolig att de hade lämnat mig ensam,
men jag såg att dörren var öppen, så jag gick ut till köket, men där var inte heller nån, mer än marsvinet Mira. Jag gick vidare till hallen, när jag plötsligt hörde ett ljud som kom från något innanför en stängd dör.. Plötsligt öppnades dörren, och ut kom Elin. Hon hoppade till när hon såg mig stå utanför toalettdörren och stirra på henne. Undrar vad hon blev rädd för... Det var ju jag som borde bli rädd, eller..? Fast jag är så tuff av mig, och jag blir inte rädd SÅ lätt minsann ;)

Det har varit en trevlig, men omtumlande dag. Mycket på en gång, men jag mår bra och allt har gått som det ska :)
Jag tycker om min nya matte, Elin, jag sitter gärna i hennes knä och gosar.
(inte så värst omtyckt när hon försökte spela gitarr, men jag vet att hon gärna gosar med mig med, men man kan ju vara upptagen ibland..)

Jag har sovit i soffan också, och där sover jag jättbra :) när jag vaknade sa Elin att jag hade sprungit i sömnen, och att jag låtit som en höna i halsen... Jag tror att hon drömde det, för jag kan inte låta som en höna.. (vovv... vaaow... woaav...)


Här ligger jag och myser på Elins rum.
Jag har fått en kudde med, och den är mjuk och go :)


Inga kommentarer: