torsdag 12 februari 2009

Tack för tipset

...Mamma Memphis :D
(om ni är nyfikna kan ni läsa kommentaren på "Morgon :)" )

Både igår natt och natten till idag, har jag snällt legat på min stora kudde på golvet och "sovit"..
Tills Elin somnat, då har jag försiktigt hoppat upp i hennes säng, och lagt mej mysigt vid hennes fötter, Det är jättemysigt!!
Där sover jag sen gott tills väckarklockan ringer, eller.. jag vaknar inte av den, men Elin vaknar, och då åker jag ner från sängen igen.. :/
Jag har försökt streta emot och göra mej så tung jag kan, men det funkar inte!
visst, jag får ligga i sängen i några sekunder extra, innan Elin rest sig upp och lyft ner mej...
Jaja, det var värt ett försök i alla fall :)
Och så sover jag ju faktiskt nästan hela natten i Elins säng nu, och hon kan inte göra något åt det ;)
MoHaHa! >:)


Tack igen mamma! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... Meningen med den egna kudden är att den ska ligga I SÄNGEN, bredvid mattens kudde!

Konstrar din matte med dig är det bara att lägga upp om-du-älskade-mig-på-riktigt-skulle-du-låta-mig-ligga-på-kudden-minen... Det brukar få dem att få rysligt dåligt samvete!

Hihihi!

Hälsningar
Mamma

Gucci sa...

bilden hör egentligen inte ihop med det, men matte tyckte det såg tomt ut utan bild.. :P
Jag har fått en stooor kudde som inte kan ligga i sängen, för då får inte elin plats xD
Hon har sytt ett fleece-överdrag till den, och så har jag fått en filt med :) Jag har testat den blicken.. :P andra natten, när jag inte fick sova i hennes säng, så stod jag och stirrade på henne tills hon vaknade, och sen gnällde jag och använde den sötaste bedjande blick jag har ;)